och så var det här med bloggen..

ja, jag är helt klart inte den bästa på att uppdatera men men haha inte dör jag av det inte.. i helgen har jag var med vänner ganska skönt, i fedags var jag med danielle och tog en pizza nere vid falken, mycket skartt och roliga samtal vart det, sen vart det hem och chilla lite innan man la sig i sängen och sov div 11. lite mongo låter det jag vet men nu var det ju såhär att jag hade distriktslags match på lördagen och ville inte vara allt för dålig så jag taggade till lite och sov och åt en bra frukos och lunch innan matchen som för övrigt gick ganska bra för mig och jag inte ska låta allt för duktig. när jag menara ganska bra nu så menar jag ganska bra för att inte ha tränat på 4 månader. bara tränat en och en halv vecka på gym innan och jag spelade nästan hela 90 minuter kanske satt på bänken i 20 minuter så 70 minuter kanske jag spelade? aja skit samma det var iallafall kul att spela lite igen. får väll se hur det blir sen trro dock inte att jag kommer gå vidare till nästa match men men.. gråter inte över det. senare på kvällen kom felicia hit och så drog vi till latorp och kollade på film med hannes och albin, älskar skräckfilmer! not! haha sen drog felicia och jag hem till mig och hade lite kul kollade på south park, världens roligaste haha! så vi la oss kanske kl 3? sen sov vi ett tag idag, ganska så skönt, lite söndags slapp vart det i soffan. har skrattat ganska så mykcte nu i helgen så antingen har jag träningsverk som gör ont eller så har jag skratt kramp eller något, ont gör det iallafall. men nu ska jag sova felicia åkte hem för ett tag sen så nu blir det hej då ha det bra och ses en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0