Fredag och mässan.

jaha dagen började med friidrotts träning i mässan, lite jobbigt med tanke på att jag måste gå upp kl 6. nu blir det massa plugg i skolan tänkte få klart all samhällskunskap som jag har och om jag får tid sen så ska väll även min svenska forskningsuppsats bli klar, men vi får väll se. en sak i taget. börjar för övrigt också bli taggad till distriktslags matchen imorgon, eller ja, det är ju träningsmatch och jag har inte tränat speciellt mycket sen jag slutade på fotboll men jag funderar på att börja igen, vet dock inte i vilket lag som jag vill börja i. vill känna glädjen över att spela igen vilket jag inte kände i ÖSK på ett halv år. men vi får väll se. får väll ta en sak i taget. aja nu blir det plugg, plugg och lite mer plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0