dagliga inlägg?

hm tror att jag kommer skriva ett in lägg per dag om vad jag har gjort och sen gör lite andra inlägg om massa annat, tror det blir bäst för jag orkar inte blogga speciellt mycket.
iallafall så började dagen kl 8 i karro skolan gympasal med fotboll, så klart glömde jag skorna så kunde inte vara med så mycket men körde lite styrka iallafall, sen vart det snabbt iväg till skolan för såklart så hade man spanska tidigt som bara den, sen så vart det svenska och PJ skrämde skiten ur mig... shit hans föreläsningar är ju helt sjukt roliga och intressanta och nästan varje gång så skrämer han en. efter svenska så var det dags för mat på coco thai och efter det upp på stan för att träffa felicia och danielle. sen hem och inte göra så mycket kolla på film nu Dukes Of Hazzard: The Beginning, har inte sett så mycket än men vi får väll hoppas att den är bra. imorgon är det SOV MORGON!! till halv 1!! skönast ever! så antingen ska jag gå upp vid 9 och åka in och träna men tror mer på att det blir upp vid 10-11 och träna efter matten. men vi får väll se. nu ska jag kolla på filmen så see you another day

hehe, mi likes fanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0