29/1-10

jaha, vad ska man skriva, inget speciellt som har hänt idag. bror är på besök hemma, så det är väll kul, jag ska kanske göra en  comeback inom fotbollen i rynninge som vill värva mig. så det är väll lite spännande. var och provtränade igår och det gick väll helt okej. just nu försöker jag skriva klart min literatur analys på engelska om en text av hemingway, så vi får väll se hur det går. imorgon blir det full rulle hela dagen, ska måla om mitt nya rum och fixa och greja lite. sen kanske danielle och felicia skulle komma förbi, vi får väll se. är lite glad just nu cokså, det här var sista veckan i skolan på 1 hel månad!! har praktik på träna lätt i 3 veckor sen är det sportlov. GUL! är vad det är. aja nu blir det plugga klart den där hemingway literatur analysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0