23/1-10

inget inlägg igår orkade inte sitta vid datorn och sega så det vart lite annat, nu sitter jag hemma ensam eftersom mamma och pappa hjälper storebror att flytta. har precis lagat lunch och det gick faktiskt att äta!? inte som pizzan som jag och felicia gjorde för några veckor sen.. haha aja nu var ju man duktig och raderade hela inlägges som man skrev... ååå jag är välll för bra.. okej jag skrev om min praktik just det fixat den nu på Träna Lätt, det ska bli jätte kul, min handledare verkara vara en jätte snäll och rolig kille. rikigt vältränad är han kan jag säga att han är. ska vara med han när han tränar sina kunder och så får jag väll sitta lite i receptionen och göra lite småsaker men jag känner att det här kanske kabn vara något som jag vill göra i framtiden. sen är det ju inget minus om jag kanske får börja kl 12. ska iallafall komma ihåg att ringa han nästa vecka och kolla när jag börjar och om det är något speciellt jag ska ha på mig? troloigtvis träningskläder men, man vet ju aldrig vilka om jag måste ha deras logga eller något? aja nu ska jag städa lite på mitt rum för snart blir det till att flytta en våning ner! jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0