21/1-10

sovmorgon idag så jävla skönt!! åkte in vid 12 tiden för att ha matte fem över halv 1. sen vid 2 vart det dags för träning på friskis med Wiktoria, åkte hem sen vid kvart över 4 eller bussen var ju som vanlingt en kvart 20 minuter försenad. men, men börjar bli van vid det nu. men fattar ärligt inte hur en buss kan vara 20 minuter försenad till andra busshållsplatsen? sen när jag kom hem skulle mamma och jag åka till marieberg för att handla men såklart så vart det strul, mamma fattade inte hur man tog bort tanklocket på den "nya" bilen så jag pallade inte med att vänta tills min bror kom hem med volvon så jag sgtruntade i att åka sen. lite surt eftersom jag behövde handla 

bjuder på en gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0