Valborg

Åååå valborg var ju bara så himla kul=D
började med att man fixade sig hos amanada, sen drog vi upp på stan och träffa simon och hans kompis, sen iväg och kolla när dom tände brasan borta vid slottet, sen träffa danni en snabbis innan simon skulle träffa resten av sina kompisar, ( några var äldigt osociala ) sen bort till stadsparken med alla dom. där träffade vi Felicia S och Johanna med flera, hade kul med dom ett tag innan dom drog och vi sen träffade Felicia M och Jennifer och hade massa kul med dom. Jennifer och jag har gjort en pakt som vi ska försöka uppfölja. får se hur fet går med det men vi ska iallafall försöka. sen träffade vi en kille som hette simon så då när Felicia M och Jennifer drog till busen så följde vi dom till dit och sen träffade vi en annan kille i "parken" vi slottet, så då stannade vi där och snackade med han ett tag och så ;) sen hände en liten kul sak. tell you later. men aja då kom en annan kille fram till mig, amanada och Simon och börja snacka med oss. han trodde att jag och simon var tillsammans och att jag var 90a och simon 89a litre kul var det, även fast det inte låter så kul så var de det då. XD efter det stack vi till han och kolla på film innan jag och amanda åkte hem till henne och sov. =D mycket lyckad kväll säger jag bara=D btw så är det här den "bra" versionen av kvällen ;) kan beträtta en annan version face to face. för just nu litar jag inte riktigt på att folk kan hålla tyst om saker jag skriver om i min blogg men fråga om ni vill veta något så kan jag berätta det. =)
kan ju säga iallafall att det vart en väldigt lyckad kväll =D


me and mandy<33


Kommentarer
Postat av: Amanda

ååh det var så kul! :) <3<3<3<3<3

2009-05-03 @ 12:23:52
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0