thanks for all the wonderful memories

hej sitter här och försöker skriva min uppsatser. men ärligt talat så orkar jag inte...
skulle vara väldigt skönt att slippa det men orkar inte börja skriva. kan inte komma på någat att skriva heller=S föör less på skolan, varför kan dom bara inte låta oss vara ifred?? Ååå orkar inte skolan, så det kommer vara så sjukt skönt att vara ledig onsdag, torsdag och fredag. sen imorgon har vi orientering så den här veckan är SOFT!!! men nu ska jag verkligen försöka gör klart 2 av mina 4 uppsatser. tror jag bara har fyra att göra. hoppa på det.XD aja see you later aligator. ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Amanda

orkar inte heller skolan.. den kan dööö ;p lycka till med uppsatserna, ska börja med min saga nu (:

2009-05-18 @ 18:00:06
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0