I learned from the past Not everything lasts.

trött som ett jävla ass.. igår kom folk hit och vi kollade skräckfilm.. Sofia, Danni, Felicia, Jag, Albin och Simon vart det. alla kom hit typ halv 8 - 8 då drog vi till falken och köpte pizza. sen vart det hem till mig igen och äta medans vi kolade lite på tv. sen skulle vi kolla skräckfilm men då krånglade albins filmer så han vart tvungen att åka och hämta sin dator och någon jävla kabel så vi kunde kolla på filmerna på tv. så det tog en jävla tid så sofia vart tvungen att åka hem =( sen fick vi entligen igång skiten och då satta vi på session 9 som var SJUKT trågig, fattade typ inget och den var typ inte läskig. sen kollade vi på någon jävla clown film som var sååå jävla läskig och det hjälpte ju inte precis att albin skrämde mig varannan minut. sen kollade vi på halloween psykopat film inte så jätte läskig mest bara störd och efter det kollade vi en dokumentär skräck film som jag inte fattade något av. men efter det var inte kvällen slut utan då kollade vi på 3 andra filmer. det det var inte allt vi gjorde, vi målade på dom som somnade..XD sen försökte vi vaxa benen på albin men han vart lite sur då..XD haha. mm. alla "sov" typ här eller vi sov typ inte. simon drog hem först och han drog typ 7 (tror han vart lite rädd för att vi skulle vaxa han ben XD) sen en stunde efter det så drog danni hem och skulle duscha. sen drog albin hem kl 9 och då somnade jag och felicia. sov typ till 12...XD haha kul kväll!! 


Kommentarer
Postat av: Ida

sv: haha det är lugnt, min mobil skulle ringa efter 2 min så :P

2009-05-21 @ 20:06:09
URL: http://miniiida.blogg.se/
Postat av: Ida

tack så mkt :) Ja jag ska ha sååå roligt :)

Men kom och kolla :P Kommer ju ha fixat håret hos frisör och allt ;) Åk in med din mamma och Markus och kolla :) Kommer ju i värsta snygga bilen oxå :P

2009-05-26 @ 22:27:07
URL: http://miniiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0