I hate running in the woods but I run there when I don't have anywhere else to run

igår kom jag ju cirka en timme försent till skolan och vi hade orientering på morgonen och självklart så vart jag uttvingad för annars skulle jag förlora mitt MVG och det ville jag inte så jag sprang den där jävla MVG banan med en skadad fot och en timme försenad... orka att lärare ska vara så jävla jobbiga. haha var så stressad när jag sprang in att jag sprang förbi dom 3 första sen fick jag vända och springa tillbaka..xD haha illa... men jag sprang orienteringen ganska snabbt med tanke på att jag trampade snett hela tiden med den foten som jag har ont i..=/  aja sen när man kom i "mål" så drog man tillbaka till skolan och åt mat o duschade. sen vart det vanliga lektioner. jobbig jävla engelska där man inte gjorde något typ, iallafakll inte i engelska. gjorde lite i svenskan men man fick ju inte be om hjälp för det skulle vara tyst för några gjorde engelska nationella. sen vart det bild, gjorde inte så mycket där heller. orkar inte sitta och måla en ful jävla bild ur ett fönster =S sen slutade man för jag kunde inte springa som sagt för min fot gjorde ont så då ska man hem. får göra mitt No nationella någon annan dag.. tror jag ska göra det tisdag nästa vecka...



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0