Friday

Seg dag som vanligt i skolan matte först som man inte gjorde ett skit på. sen vart det trippelboll. en "cup" eller något på skolan som vi spelar. det är handboll, fotboll och basket. så spelar man dom en i taget och så får man olika poäng i dom.
fotboll = 3 poäng per mål.
basket = 2 poäng per mål.
handboll = 1 poäng per mål.

vi vann fotbollen med 6 mål mot noll vilket blev 18 poäng
sen vann basket klassen (som vi spelade mot ) basketen kommer inte ihåg med hur mycket.
sen vann vi handbollen kommer inte ihåg med hur mycket.
kan stolt säga att jag gjorde 2 mål i fotbollen.

efter den så hade man HK där man lagede soppa och bakede bröd. sen hade man sug spanska. och efter det så hade man So allt var super segt vi gjorde typ inget. bara satt där typ. så jävla irri! som melisa skulle ha sagt...xD
sen har man också förhandlat med pappa om att jag ska fixa lite saker i sommar hemma och få pengar för det. på en vecka ska jag få typ 750 kr för cirka 10 timmars jobb som jag får göra när jag vill. kan typ göra det på måndagen så är det klart =P fast jag ska tydligen laga mat nästan varje dag så det får vi väll se hur det blir med det. xD vill ju faktisk också ha lite sommarlov också och bara skita i allt.. men sen vill man ju också ha lite cash =D aja mer uppdatering kommer att komma från och med nu. ;) ha det så bra så länge<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0