Forget the past!

tjoo!

idag vaknade man kl 11. hur jävla skönt är det inte att såva ut. har inte kunnat göra det förrut men nu kan jag=) tror att min kropp börjar inse att det snart är sommar. och att jag behöver sova. XD idag har man suttit ute i solen och skrivit hemprov. är dock inte helt klar men ska göra klart det idag. ska också skriva klart min slöjd uppsats för annars sänks jag. idrottsuppsatsen måste också bli klar.! sen får jag se vad mer som blir klart men dom är det panik med.!! aja ska fortsätta skriva nu. ha en fortsatt bra dag=)



ps: har bränt hela ryggen typ, har jag märkt nu..XD ganska illa.! skyller på mamma för det var hon som smörjde in min rygg.. aja får väll smörja in med biotherm så jag blir brun istället för bränd..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0