Don't bring flowers after I'm dead,

Uppdate!
har inte orkat uppdatera nu på ett tag för har haft så mycket att göra men nu kommer det uppdate för 2 veckor... XD
Måndag:
Match div 4 mot Skyllberg/Askersund. fick spela forward men gjorde tyvärr inget mål men det var nära.. matchen slutade 1-1...

Tisdag:
Nationella i matte, sug men hoppas att det gick bra.  träning kvällen

Onsdag:
fotbolls träning på kvällen =/

Torsdag:
match igen fast i div 3 mot Adolfsbergs IK. spelade back denna match men var väldigt offensiv vilket jag var glad över. hatar att bara stå och titta på när alla andra anfaller.. matchen slutade 5-1 till oss=D

Fredag:
slapp dag hemma efter skolan. gjorde inget speciellt tror jag. iallafall inget som jag kan komma ihåg..xD

Lördag:
kom felicia hem till mig och vi satt ute i "solen" och "pluggade" haha... sen fick man sms om att hänga med och grilla i latorp med några människor. så på kvällen drog man dit coh det vart riktigt kul... hoppade över en "sjö" och skrattade åt en skyllt så man höll på att dö!! XD sen vid 12 på kvällen åkte man hem till mig med felicia, danni och albin och spelade biljard och snckade skit osv. sen kl 5 på morgonen drog albin hem till sig och vi kunde sova. men det vart bara 4 timmar för mig. xD

Söndag:
match idag igen med div 3 laget mot Hallsbergs bk. jävla skit match! bollen ville inte in i deras mål, vi hade en del chanser men det vart ribba ut och skott som strök centimetrar utanför. förlust vart det iallafall med 2-1... =/

Måndag:
hände inte så mycket fick sluta kl 11:50 istället för kl 14:40 för skönt kan jag säga att det var. vi hade ingen musik så vi hade världens längsta håltimme så våran no lärare sa att vi kunde åka hem och jobba istället för att sitta och sega i skolan. =) föör snäll lärare =P

Tisdag:
No nationella idag. ORKA!!!!! fan hade ju knappt sovit något och då vart det ju inte mycket bättre med nationella på morgonen i 2,5 timme. vem fan vill sitta i 2,5 timme med ett no nationella?? det är fan mer tid på det än på något annat nationella. =S skummt tycker jag... träning på kvällen vart det också..

Onsdag:
vad fan gjorde jag den här dagen?? =S joo jag hade sönder min fo lite mer... haha fotbollen i skolan, så himla duktig man kan vara. först trampade jag snett med foten och fick skit ont ( har ju redan on sen innan i den foten ) sen skulle jag skjuta iväg en boll, och självklart så sperkar jag i marken för det var snett. åååå orka!! träning på kvällen och självklart ska millan vara duktig och få en felträff på foten så fick ännu mer ont... KLANTSKALLE!!!! btw har ju gjort en film på youtube om min klass eller om vad vi gör på lektionerna kommer lägga upp den här snart... men det kommer ochså snart komma en uppföljare till den för jag filmade på lektionen idag och man kan ju säga såhär att om våra lärare får se den så kommer dom nog inte bli så glada..xD haha

Torsdag:
Ali fyller 16 år grattis...haha jag är inte så snäll för på första lektionen som var slöjd så tog jag och felicia lite bilder från massa människors bdb's och klippte ihop ett snyggt litet college med bara bilder på Ali=) sen kan ni ju gissaa vart dom hamnade ;) haha ÖVER HELA SKOLAN!!! grattis Ali!! hoppas du hade en bra dag förutom för det ;) resten av dagen var bara sjukt seg tills man skulle spela match på kvällen. div 3 match mot latorp som slutade 4-1 skulle ha vunnit med mer men bollarna ville som vanligt inte in i målet. men det blir till att träna hårdare. och vist fan hade jag sönder min fot mer!! det får jag jag inte glömma att säga... fel träff på foten så den sträktes ut och sen stämplad ett antal gånger där jag redan har ont... tack så mycket för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0