You're right there but it's like you never knew me

internmatch idag på behrn arena. gick väll sådär. får egentilgen kanske inte spela för min fystränare men det han inte vet om kan han ju inte bli arg över. ;) haha, men det var kanske inte så bra att spela iallafall, hade ont helatiden, men det var sista träffen på typ ell halvår så kände min tvungen att spela. så det var bara att bita ihop och spela. det gick helt okej för mig gjorde några bra saker och några mindre bra saker. så vi får väll se om man kommer med sen i höst. dom ska kolla på våra matcher också. så det är ju bara att visa att man är duktig och att man vill vara med. men nu får jag inte spela förens jag har kollat upp vad det är som är fel med foten. vilket jag ska göra det här veckan som kommer. jag hoppas på det bästa.:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0