Uppdate !

okej vart ska jag börja.??XD
joo jag har blivit dumpad igen av en kille. för andra gången bara i år...
fattar fan inte vad jag gör för fel. men något måste jag ju göra för det är ju andra gången. känner mig helt jävla värdelös och kommer nog aldrig att lita på killar igen. han verkade gilla mig för han sa det, men tydligen gjorde han inte det. hatar när killar säger att dom gillar en och sen bara ändar sig. fattar dom inte att vi också har kännslor?? eller vad tycker ni? jag är iallfall så jävla trött på killar just nu. hoppas att dom fattar vad dom gör och ändrar sig. för fortsätter dom såhär så orkar jag inte mer.



det var det tråkiga, nu kommer det roliga:D

har varit till romme med skolan fööör kul var det. åkte snowboard med felicia, sofia, melisa, sandra och sven.:D
gjorde världens vurpa, aj aj. sen efter det så lurade sandra i mig att det skulle vara "JÄTTE" kul att springa och sen hoppa på snowboarden och glida. och vist var det en kul idé men utförandet var lite klantigt för jag när jag skulle slänga mig på snowboarden så landade jag på bindningen med knäna och det gjorde ganska ont så nu har man stora blåmärken XD sandra är inget bra omdöme. haha jooo det är du gumman men ska nog inte lyssna på när du säger saker som kan skada mig<33




Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker det är SJUKT dåligt av killar som säger att de gillar en och dagen efter dissar en.. "/ Du är värd någon bättre! <3

2009-03-04 @ 22:32:01
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0