The old me is dead and gone

hej, halloj och tjena!

orkar inte blogga så mycket idag. men kan uupplysa er lite om vad som har hänt idag =)

vaknade ganske tidigt, och åt frulle. sen satte jag mig och läste lite. min klass tävlar nämligen mot våran engelska lärare i att läsa flest engelska böcker. så jag tänkte försöka läsa ut min andra bok idag. har nu bara cirka 60 sidor kvar att läsa så ska börja läsa snart igen.. efter läsningen så vart det iväg till en träningsmatch som slutade 2-1 till oss. bra tjejer =) sen vart det hem å duscha och äta lite. sen tog man en lite promenad med grannen och nu så sitter man här och bloggar. men som sagt så ska jag läsa ut min bok ikväll. så jag lär ju börja läsa nu. XOXO<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0