svett and burnpass

träning idag med tommy ståhl. börjarde med utelöpning en sväng med lite löpteknik och intervaller. sen inne vart det knäkontroll och sen massa styrka:P
känns riktigt skönt att träna igen. för som sagt så kan jag ju inte sitta still. XD
även om jag inte orkar åka in till stan och träna (ibland, händer inte så ofta) så tränar jag hemma själv. det går inte att sitta stilla en hel vecka. går knappt en dag. XD
jag tränar ju redan nu på elitnivå. över 10 timmar i veckan tränar jag nog. fattar inte hur jag har tid egentligen. kanske för att jag inte har någon kille just nu :( . har ni frågor eller vill ni ha tips så är det bara att skriva ha det bra, kramar // Millan <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

as fin bild <3

2009-03-07 @ 16:42:47
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0