black night

halloj alla nattmänniskor, sitter här i min sköna soffa och kollar på project runway medans jag målar naglarna XD
är lite halv trött vilket jag inte kan förstå för jag har ju sovit hur mycket som helst på 2 dagar.
imorgon blir det Skol DM för killarna och då ska man hålla i musiken och resultaten tillasmmans med sofia, melisa och sandra:D ska bli jätte kul. hoppas att våra killar vinner:) ska även bli kul med massa skolor som kommer ( killar som kommer) ;D Iii vad skojj det ska bli. och det är ju inget minus att vi typ slipper alla lektioner. haha;) nu ska jag sluta skriva måste ju få min skönhets sömn. men först ska jag kolla klart på project runway,



see ya, love ya, kisses and hugs<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0