So break me down if it makes you feel right

orka att mitt liv är så jävla förstört. ingenting stämmer just nu. inget är bra allt är skit. det ända som får mig att fortsätta är mina vänner som jag vet alltid finns här för mig. men Åååå kan du inte fatta att jag verkligen gillar dig, kanske till och med älskar dig!!?? är det så jävla svårt att fatta eller?? jag skulle göra allt för dig men, nej du ville inte det så det är väll ditt problem. hoppas bara att du förstå vad du har gjort. du ska bara veta hur jag känner men tydligen bryr du dig inte om det heller. kul förresten att man kan snacka så jävla mycket om vad andra inte gör och sen gör man samma sak själv. och om jag inte gjorde något fel varför säger du det då till alla mina vänner vad jag har gjort. kan du inte bara säga det till mig när jag frågar?? jag vill bara att allt ska bli som det var innan jag förstöde allt. kunsde du inta bata säga hur du ville ha det från början?? om du ville sattsa på oss 2 skulle jag göra allt för det. men jag är udda och konstig, det vet jag. jag vet också att jag är helt förstöd. och kanske var det därför som jag betede mig som jag gjorde!? jag vet att det inte är någon ursäkt till hur allt blev men, jag hoppas att vi åtminstone kan vara vänner. även fast jag vill mer<33

ps: kommer aldrig sluta gilla dig<33

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är inte udda och konstig! :) du är uuunderbar <3

2009-03-12 @ 19:25:48
URL: http://amandays.devote.se
Postat av: millan

joo det är jag. du är underbra<33

2009-03-12 @ 21:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0