skoj skoj skoj..

haha föör kul med sofia idag. asså jag skrattar jämt med henne. vi är 2 störda människor..XD nä sofia är inte störd hon är bara lite knasig<33.. haha på ap  Kalle B: killar är som hundar dom visar hur vem som bestämmer med svansen XD haha kanske lite svårt att fatta vad det roliga var med det hela men det var sjukt kulXD ska kanske också säga att vi läste ekologi när han sa det.XD aja Älskar dig sofia du är så otroligt snäll och omtänksam. sen får man ju inte glömma att jag har så SJUKT JÄVLA KUL med dig<33 du gör min dag så jävla rolig... tack för att du finns och för att jag får vara din vän<33 vill bara säga till dig att jag är så himla glad över att ha träffat dig och jag hoppas det kommer bli många fler roliga tilfällen tillsammans med dig<33 jag älskar dig sötan<



söta sofia på bilden, älskar dig sötis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0