Skit dag!

jävla skit dag idag asså. började med att man inte orkade gå upp så vart nästan sen till bussen. sen på matten fattade jag INGENTING eller jag fattade lite men fick aldrig hjälp. för min matte lärare gå bara till samma människor hela tiden. sen hade jag idrott och då var det pingis. SUPER KUL!! ( not! ). gick iallafall skit dåligt och så fick jag ett pingisrack kastat på mig lite oturligt. det var inte meningen att den skulle komma på mig, för felicia skulle kasta den under pingis bordet men så när det stutsade så bytte den riktning och träffade mig på smalbenet. efter det så hade jag HK ( hemkunskap ) och då skulle vi göra köttfärssås. men då hade dom ingen tomatsås så då fick vi blanda ketchup och vatten. så melisa och jag bara blandade i massa saker för orka göra det seriöst med fel ingredienser. sen efter det så åt vi lite mat i matsalen och när man gick så såg man en människa som undvek mig. kul, kul. sen gick vi upp till cafét och då såg man HONOM. HAN som undvek mig i matsalen, HAN som nyss har dissat mig. och jag bara stog där i dörr öppningen och stirrade på HONOM. sen sprang jag typ iväg efter att jag sagt hej. kunde inte få någon luft. gillar ju  fortfarande HONOM. men är ändå arg på HAN för att HAN ljugit för mig. HAN sa att han aldrig skulle dissa mig sen en vecka senare så dissar HAN mig. så jag gick ner och satt mig utanför våra klassrum nere i äckel källaren. sen var det spanska lektion, jippi. ( not! ) tittade på en jätte jobbig film/serie. som jag inte fattar något utav. btw så var HAN inne på våran lektion i början och jag trode att jag skulle börja gråta. orkar inte emd att se på HONOM för han verkar inte förstå vad HAN har gjort. det ända bra som har hänt idag är nog att so lektionen vart instäld. för sen så hängde felicia med mig hem :D och då spelade vi lite wiie men det gick ju lika bra som resten av dagen. så vi slutade spela och gjorde ingenting istället. sen vart det träning för min del och då fortsatte skiten. asså någon måste hata mig just nu för ingenting bra händer mig. måste ha gjort något väldigt dumt och glömt bort det för jag kan fan inte komma på vad jag har gjort för fel. allt jag vill är ju att bli ÄLSKAD av någon. ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT?????????


Kommentarer
Postat av: Amanda

du är älskad av miiig <3<3<3

2009-03-07 @ 16:43:13
URL: http://amandays.devote.se
Postat av: Amanda

..men han kollade iaf på dig inne på spanskan! <3 jag tror att han fortfarande gillar dig.. dock fattar jag inte varför han dissade dig :s han gillade ju dig och var beroende av dig och sen ändrar han sig helt plötsligt.. <3<3<3

2009-03-07 @ 16:46:20
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0