Sjuk!!

halloj alla människor. idag är jag sjuk. har knappt sovit något för jag har legat och skakat halva natten. från att frysa som bara den till att kallsvettas till att vara hur jävla varm som helst. har också jävligt ont i huvudet och halsen. man kan inprincip säga att jag mår skit. det ända som får mig att må lite bättre är min underbara vänner som skickar krya på dig sms och kolla hur jag mår. tack för att ni bryr er, ni ska bara veta hur mycket det betyder för mig<3 ni är sjukt underbara och jag älskar er så jävla mycket.<33 nu sitter/ligger man och dricker te i soffan med täcke över sig och sover/lyssnar på musik. Åå jag vill inte vara sjuk. aja ska vila lite nu. uppdaterar lite senare kanske. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0