My weakness is that I care too much

nej nu är jag less på att deppa över det som har hänt. du bryr dig tydligen inte mer om mig. vilket mitt hjärta krossas över men jag kan inte länge sitta och gråta över det. mina vänner har lidit länge nog med att jag mår dåligt så nu är det väll bara att gå vidare. önskade att amanda hade rätt, att du fortfarande gillar mig. men tyvärr så har hon nog fel. önskar bara att du en dag skulle kunna prata med mig. jag begär inget av dig. du är fortfarande underbar i mina ögon<33 hoppas ditt liv blir bra och att din nästa tjej blir helt underbar för det förtänar du. tycker bara det är synd att jag inte kunde vara det för dig. kommer alltid finnas här för dig, även om du inte tror det. jag är inte arg för det som hänt och har aldig varit det heller. tycker bara det är synd att du inte har dom kännslorna för mig som jag trode att du hade<33

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tror ändå han fortfarande gillar dig! han kan inte bara gilla dig asmkt och sen sluta helt plötsligt.. <3

2009-03-16 @ 13:48:49
URL: http://amandays.devote.se
Postat av: em

jag vill att han fortfarande ska gilla mig men trore inte det. jag tycker också det är konstigt att han först gillade mig massa sen bara slutade helt plötsligt. men men finns inget jag kan göra åt det. kan bara blicka vidare och hoppas på soligare dagar i livet.=)

2009-03-16 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0