musik

musik är fan det bästa som finns!!
just nu lyssnar jag på the veronicas-untouched, mycket bra låt. :D
har lyssnat väldigt mycket på musik nu när jag har varit nere efter att 2 killar har dissat mig och det har verkligen hjälpt mig. och jag ska verkilgen inte glömma att säga att mina kompisar har varit här för mig. det är stunder som dessa som man ser sina vänner i nya ljus. och egentligen så är jag lite tacksam för det. men det skulle ändå vara skönt att ha en kille. men vissa människor kan inte få det dom vill. men jag är iallafall tacksam för dom underbara vännerna som jag har. jag älskar er alla och ni ska veta att jag kommer alltid att finnas här för er<33 ni är dom som betyder allra mest för mig. och jag skulle aldrig i hela mitt liv vilja förlora er, ni vet vilka ni är och jag säger bara en sak ta åt er av det jag säger. ni är fan helt jävla underbara och tro inget annat<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0