music makes me happy

såå jävla skönt är det att komma ur depressionen. all den där jävla musiken jag lyssnade på då är kasserad i mappar på datorn. nu blir det massa happy music =D
vet att det låter lite gay men så är det. känner mig som jag gjorde i typ smmras. eller som jag gjorde innan jag vart nere. det känns enormt skönt. och jag har bara mina underbara väner att tacka fö det<33 dom gav aldrig upp hoppet om mig, utan fortsattte att peppa mig om att blicka frammåt och inte bakåt. och ett tips till dom som kanske är lite nere just nu är just att parat med någon som du verkligen kan lita på, mamma eller pappa, ett syskon eller en VÄN<3 musik är också, har jag märkt. en bra sak mot depression. om man är nere lyssnar man gärna på musik som är om sånt som man känner. försök att lyssna på musik som får dig att må bra istället. även om det kanske bara är låtar som är helt konstiga som man bara skrattar åt. XD <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa nästa gång jag är ledsen och nere ska jag gå till Peter ;) han är säkert förstående :P

2009-03-19 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0