Kvarsittning

jaha, idag hade man kvarsittning för kolektivskolkningen i onsdags förra veckan. var faktiskt inge jobbigt för vi skrev någon enkät, om hur vi har det i skolan och på fritiden. suuuper tråkig var den för jag kommer ihåg att jag gjorde den förra året också.... men bättre än att jobba var det ju!! sen när man kom hem drog man till grannen och satt å snacka lite om allt möjligt. mycket trevligt! sen nu för en stunde sen kom man hem från en instäld träning. tycker det är lite dålig stil att man inte kan ringa och säga att träningen är instäld för jag åker några mil för att träna och att åka i onödan är inte så kul... dessutom kostar bensinen pengar.. men men inte mycket man kan göra åt det! nu ska jag iallafall sitta och mysa i min soffa med en kopp te.. :D ha det så bra alla<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0