killar...

orka killar!!
asså jag förstår mig fan inte på hur ni tänker!! eller ens vad ni tänker med..!? hur kan ni ena stunden gå till en tjej och säga massa fina saker till henne om hur underbar hon är och hur mycket ni gillar henne och sen bara skita i henne. säga att hon förstärt erat liv eller bara ignorera henne. fattar ni inte att ni får oss att först tro er och tycka att ni är helt underbara och inte som alla andra. och sen när ni dissar oss tycka att ni är svin. vet ni hur jävla jobbigt det är att efter varje gång gå igenom samma jävla proses att hämta sig från att tycka livet är skit och att vilja döö. jag kommer snart inte kunna lita på killar mer för att ni bara ljuger (dom flesta). fatta när det verkligen kommer en underbar kille och då kan man inte öppna sig för honom för att massa jävla svin har redan förstört allt. mitt hjörta har blivit krossat flera gånger och varje gång har jag sagt samma sak. och nu ska jag säga det igen: JAG VILL INTE BLI DISSAD!!!!
fattar ni det nu då?? eller måste jag göra det ännu tydligare?? jag vill inte att ni ska säga att ni aldrig ska dissa mig om ni ändå någon vecka senare kommer göra det! lova inte sakner ni inte kan hålla! jag är så sjukt trött på att få mitt hjärta krossat.!! </3
okej, felicia tyckte att jag drog alla killar över ett streck så ska vell förtydliga att alla killar är inte så det finns dom som inte är svin



skärpnig killar!!!!

okej, felicia tyckte att jag drog alla killar över ett streck ,så ska väll förtydliga att alla killar är inte så det finns dom som inte är idioter.! och det är dom vi tjejer älskar<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

du är värd någon bättre och det vet du <3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-09 @ 19:23:45
URL: http://amandays.devote.se
Postat av: millan

tack amanda, jag hoppas att du har rätt<33

2009-03-09 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0