it's a mad world

hello poeple!
idag har jag tyvärr inget jätte intressant att uppdatera er om. har ärligt inte hänt något idag. kan väll ändå såga att mellringes skollag förlorade idag i sm och är där med ute!:( dom förlorade med 2-1 mot norrköping. riktigt synd! men dom kan ju inte alltid vara bäst!;P haha. sen är det ju jätte kul att vi tjejer ochså kommer att åka ut för vi ska möta stockholm och umeå! jaa för vi komemr ju också att slå dom.... not... men det blir väll till att göra sitt bästa iallafall. har för övrigt också tänkt på att sluta på fotboll. asså känner att jag tappat glöden för att spela fotboll, ska spela ett tag till och se om jag kan hitta tillbaka till att fotboll är kul men det tror jag inte. så det blir väll till att sluta snart. vill prioritera min vänner i förstahand. och inte i andra eller tredje som jag har fått gjort när jag har tränat och spelat matcher 7 gånger i vecka eller mer. sen känns det också så himla onödigt att spela när jag ändå inte kommer att bli något. kommer ju aldrig kunna leva på det, kommer inte en kuna tjäna lite pengar på det så jag orkar inte lägga ner cirka 10 timmar i veckan på det. men som sagt jag vet ännu inte hur jag kommer göra, säger bara hur jag känner just nu.! får ju se hur jag gör.


Kommentarer
Postat av: - H *

- true , we live in a mad world !

2009-03-24 @ 18:53:14
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: em

jaa det gör vi verkligen.!

2009-03-24 @ 19:09:35
Postat av: Malin Beigrund

Men what!? Du kan ju inte sluta spela! =/

2009-03-24 @ 19:15:12
URL: http://malinbeigrund.blogg.se/
Postat av: em

till malin..

asså jag har ju inte bestämt det än, om jag ska sluta eller inte, men har som sagt tappat glöden. och jag vill prioritera min vänner. känner att fotbollen tar all min tid och jag vill inte tappa alla mina underbara vänner..<3 men inget är bestämt än men så är mina tankar just nu..

2009-03-24 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0