Helgen, den bästa!

helgen var sjukt kul ska ni veta. på fredagen kom felicia hem till mig och sov över. vi lyssnade på supergamla låter som min bror brände på cd skivor för kanske 10 år sedan XD , vi spelade även wiie och stojjade. haha kul var det iallafall. somnade ganska sen men inte för sen XD
sen på lördagen kom sandra, melisa och sofia:D
och då fortsatte allt stoj och skoj x 3 haha.
vi drog upp till skolan och lekte lite, föör kul var det tills sandra börkade må illa så då drog vi hem till mig så vart hon lite ompyslad. millan fixar allt med ipren och vetevärmare ;)
efter det när sandra mådde bättre, så drog vi till pizzerian och köpte pizza:D
vi ville sitta där och äta men dom sa att det var fullbokat så vi drog hem till mig och åt istället. kollade på melodifestivalen medans vi åt. sen vart det lite mer stoj och skoj. fixade varandras hår och sjöng siongstar gjode vi också:D sen kollade vi en film som gick på tv också. gick väll och la oss kanske vid 4 eller något.
på söndag åkte alla hem :(
men helgen kommer vi nog alla komma ihåg:D
älskar er tjejer<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0