dumma mig

hej hej det var ett tag sedan jag skrev nu. men det har hänt ganska mycket så jag har helt enkelt inte hunnit. få se nu, i onsdags kolektivskolade min klass haha lite kul var det för vi hade vilarie för 4 veckan i rad på so:n så ingen pallade att gå. haha. sen på samma kväll så var jag på thoren och kollade läget, vill börja där nämligen:D
verkade vara en jätte bra skola, hoppas att jag kommer in. torsdags fick vi veta att hela klassen har kvarsittning på måndag, hoppsan! XD aja det kunde man nästan lista ut. haha. fick berätta för föräldrarna att jag hade skolkat. mina föräldrar är bäst, dom typ skratta nästa åt det. haha I like!. tränade också i torsdags för första gången på en och en halv vecka. fredags gick jag på stan med felicia och melisa:D hade jätte kul med er brudar. sne åkte jag med felicia hem till henne och sov där för på lördag skulle vi till STOCKHOLM!!! och det var föör javla kul asså. på bussen dit fick jag sitta brevid en kille som nästan sov på mig. haha lite gulligt. X) sen i stockholm shoppade jag upp typ lite över 2000 kr på kläder och skor. haha bra emilia XD men jag har inte shoppat på ett tag nu så käde mig tvungen. (bilder kommer att komma upp.) sen på hem vägen i bussen så var jag nära att strypa en jävla tant som stog och snacka om massa resemål i kiruna, norge och massa andra ställen som ingen brydde sig om. palla!!! jag och felicia höll på att bli tokiga för vi satt och läste, men vi hade lite kul åt henne ocksåXD sen idag åkte jag hem. från henne. och jag vill verkligen tacka dig felicia för en otrolgigt kul helg. haha har inte haft så kul på läge =D tack älskling<33 nästa blir väll VEMDALEN och då ska vi äga ännu mer. puss på dug sötan<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0