det bästa man kan ha är vänner<33

Ååå så underbart det är att leva. har fått tillbaka min livsglädje nu efter en väldigt lång period av depressioner. och jag har bara min underbara vänner att tacka för det. TACK för att ni har ställt upp för mig under den här jobbiga perioden. ni är helt jävla underbara och jag hoppas att ni vet om det. jag kan inte säga det tillräkligt många gånger hur underbara ni är. órd kan inte beskriva hur mycket jag älskar er och hur mycket ni betyder för mig<33 utan er skulle livet inte vara värt att leva, ni är så otroligt underbara. och jag kan inte fatta vilken tur jag har haft som har träffat er. ni är speciella på alla sätt och jag beundrar er så otroligt mycket för att ni är dom ni är. TACK för allt erat stöd och för alla roliga stunder vi har haft tillsammans. jag kommer alltid finnas här för er, vilka problem ni än stöter på så kommer jag att vara där och hjälpa er. det kan jag lova er för det är det minsta jag kan göra för er<33 ni är så sjukt underbara och ni kommer för alltid att finnas i mitt hjärta<33 jag hoppas att ni vet vilka ni är och att ni tar åt er av det jag säger för det här skriver jag direkt ifrån hjärtat. älskar er för alltid<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

vet inte om du menar mig också här men jag älskar dig <3<3<3<3<3<3<3 :)

2009-03-16 @ 15:47:00
URL: http://amandays.devote.se
Postat av: em

men det är ju klart jag menar dig också<33 jag älskar dig såå otroligt mycket och inget kan få mig att sluta göra det<33

2009-03-16 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0