så jävla hemskt är det. igår dog en kille på kif arena när han spelade fotboll. han var bara 15 år alltså född 94. han var fan mindre än mig. och bara sådär så dog han. jävla ambulansen tog 20 minuter att komma. fatta som förälder att få ett samtal som säger att ens son har dött. kan inte fatta den smärta som dom måste känna i hjärtat. och fatta vad jobbigt det måste ha varit för spelare och tränare att se han dö. att se sin kompis dö. det skulle jag aldrig klara av. så för att hedra honom så lägger jag upp en bild på en vit ros för min respekt till dom drabbade och för att visa att det är hemst det som har hänt. hoppas att alla som det har drabbats kommer att må bra så småning om. <33


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja usch så hemskt :(<3

2009-03-16 @ 21:55:02
URL: http://amandays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0