sundsvall är en kall stad!

igår åkte jag tåg upp till sundsvall och släkten, första tåget stannade mitt ute i ingenstans och vart försenat men som tur var så var det andra tågen ännu mer försenat.. aja sen hämtade mamma tanja mig på tågstationen med hennes barn.. lilla nelli var emd och kan ju bara säga att sååå jävla söööt var hon.. hem till dom iallafall och pratalite och åt lite mat, hehe. lite jobbigt när dom säger "om du tycket att det var gott så äter du mer" haha jag är redan jätte mätt hur fan ska jag kunna äta mer? för sköna är dom fan.. träffade också mina andra kusiner anna och ante. ska ju sova hos anna så inte så konstigt att jag träffade henne.. haha men så senare åkte jag hem till henne och henns killes lägenhet, kollade på lite tv sen så vart det sängen/soffan.. men det var chill. idag ska det bli massa plugg hehe om min kusin kan startabilen och hämta mig, aa det är ganska kallt om man inte kan starta bilen.. men det är ju ganska kul? nja sitter nog inne den här tiden här uppe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0